Monday, November 15, 2010

wisdom of ALLAH swt .... n another 10 week!!! hehehe:)

indah kehidupan ini............ kiter seharusnya menikmati dan menghargai kesempatan yg masih ade.. aku bersyukur pada mu YA ALLAH.... atas segala nikmat dan kebahgiaan yg diberi oleh-MU.... sesungguhnya tanpa keredhaan dan kerahmatan dari-MU YA ALLAH,  aku tidak sekuat ini dah tidak akan menghargai hidup yg sesingkat ini... aku sedar kehidupan di dunia nih, hanye seketika.. TUHAN sedang menguji hamba-hambanya... sesungguhnya, aku seorang yg sangat lalai dan terlalu byk kesilapan yg telah aku lakukan pada-MU YA ALLAH.. segala ape yg terjadi mang ader hikmahnya.. aku percaye skang nih, dengan 'hikmah' disebalik kejadiann,,, aku percaye pada rezeki, jodoh, ajal dan segala pemberian pinjaman sementara ALLAH swt.....
harini, aku mang touching skit... aku mane ader pe2 prob pun an, mcm2 aku pk.. dosa, hikmah, pengajaran, kehidupan, amalan dan segalenya,.. membuat kan aku cukup sedih...  i know, not necessarily more of what i hve now, it promises to "heaven" kan..... n i'm not awez at the top rite.... urmmmm, gg pun pelik tgok aku arinih, pk yg bukan2.. nape erk?? gg dah ckup baek layan aku kot... ape pun n sape pun die, mang aku perlukan die.... aku cukup beruntung..... skang aku pham ape yg dikatekan "hikmah di sebaliknya" hehehehehe... dan aku pham ape itu "jodoh pertemuan"..... wawaawawaw... i luv gg so much ! argghhhhh, actually i was confused wif my feeling lah kan... awez pikiran mengong skit.. hikhikhikk..
dah nk kawen kot aku nih.. epy giler... lg 10 minggu , untuk aku begelar wife kepada gg !! argghh.. sonok r bb... dappp r ann ann.. dlu men kawen2.. another 10 week, i will mary u gg.. hehehehehe..... ayg tau b xsbr kan... urmmm, me too syg... cinta yg kamu berikan pd sy , adalah cinta terakhir yg akan sy kecapi dan hargai buat selama2 nya selagi sy hidup ! insyallah.......

3 comments:

  1. ina nk kawen sudah ke? hpefly ina enjoy ngan life ina skang ye, epi tgok ina bile ina epi.. ape pun, 10 mggu tuh xlame tuh, jgn lupe ajak sume org ye, kamu berdua sgt sepadan..

    ReplyDelete
  2. 2 la b pown da x sabar tau nak idop ngan ayg..x mau da pkir masa2 yg da lpas..kita hidup mmg harus pandang ke depan kan syg..ee da x lama lagi jew tau,,tup tap da sampai ari persandingan tau
    ..takot..huhuhu..pape pown love u so much syg....

    ReplyDelete
  3. syg... ayg pun syg kat b ok.... sbr erk syg.. kite kan dah janji past is past kan... mekaseh syg... ayg xkan brubah ati ok.. insyallah...

    ReplyDelete