Tuesday, November 2, 2010

saket paler nih...=(

urmmm, harini, dah masuk 5 hari pale aku jem.. ermm, saket bangat,, aku mls nk g hospital.. kang lau g hospital kang, mcm2 lah nk cek, itu lah, ini lah.. muke aku nih, dah muke hopital n klinik.. ssebulan ntah bape kali g klinik ntah.. setahun??? jgn citer r kan.. tp nk wat cmner.. dugaan dr ALLAH swt.. aku terima dengan redha... tp siyes, kali nih, mang mls aku nk g cek.. mgrain tak mgrain kan.. ape2 jerk r.. telan jerk r ubat.. tp dah bape byk ubt aku telan pun xtau.. kali nih, bukan saket pale jerk menyerang aku, ngan batuk2 skali.. lau bulan lepas batuk slesema.. tp kali nih, batuk kering.. mang saket.. saket dada skali haa... nk tido mlm mang susah.. sbb pale aku ni raser mau pecah.. batuk lg.. xpe2.. selagi aku ley telan ubat, aku telan lah.. bsok lau dah xley nk telan, bau r aku g cek jmpe doktor..
    * b, minggu nih, ayg mang xdpt jumpe b time mlm ok.. b rest tau minggu nih, pas alik kejer, trus rest n tido sume tau.. jgn mkn mlm lg tau... ayg xsihat r diz week.. penyakit menyerang kembali nih.. lau sihat, bau kiter jumpe k.. suke gurau ngan b tghari td... hehehe.. even, gurau b,  sampai saket2 org, b g cubit.. gile r... mang saket tau..  tp suke, ayg tgah saket2 pale, b epy2 kan ayg.. b,tp time saket pale ane ley gelak kaw2 b.. b asyek bg ayg gelak jerk.. bertambah saket r pale.. hehe, tp xper.. suke wat org gelak sorg2 kan..
::argghhhh.. tibe2 rindu pulak.. hahahhhaaaaa... g kejer, cari duit manyak2 wokeh!!.::

3 comments:

  1. poie hospital lah makcik.. poyo hebok kat 1 opiz ckp saket palo.cuti banyak lg tuh, cuti yo

    ReplyDelete
  2. tah ayg ni g la sepital check..ane tau de sakit lain..kite ane tau kan..beter pegi tau syg..xpe2 ti b wak kan ok...

    ReplyDelete
  3. oit jembalang... dah r name pun hantu... sebukk jerk soh org cuti...aner buley r.. dah tenat sok bau ley cuti.. hahaha
    agg, ok b, t ayg g cek r wokey..:)

    ReplyDelete