Monday, November 8, 2010

cuti lg..;)

assalammuailaikum n moninkkkk ;)
today mud berubah2 kot... hehehe.. jap epi gile2.. jap, murung jerk, jap mengong.. jap, mental.. hahhaaa... pape jerk pun, asal gua bahgia beb ! wat i did leave yesterday erk???
hehehe, jumaat cam bese, hang out ngan b, tp plan nk g mandi jeram ke sungai ke mule2.. last xjd sbb ramai sgt org, takut aku nk serbu jeram tuh.. then takut pulak ngan jangkitan mcm2 penyakit...dah ramai org sgt kot kan.. pastuh, aku duk umh buat r kek... uat manyak2.. sbb bosan kan.. umh aku ramai org, dorg ley abeskan.. hehehe..then, g r nengok muviee.. cite  rise of d' mummy.. mengarut cite die.. tp ley r tahan.. dah xder cite an aku nk nengok, nengok ye r.. layan r gak.. then ape ku buat pastuh?? hehehe, kuar r jln2 ngn b.. usha ape patut an.....


"rise of d' mummy"
sabtu, best skit.. sbb melalak buat konsert lelame.. hehhee.. b yg pemalu nk sumbang sore pun terjebak ngan aku, yg gile 'mic' nih.. hehehehe.. nyanyi puas2.. dappp r.. puas aku.. pas mkn, mkn.. pas nyanyi, nyanyi.. hehehehehe.. bau r aku tido nyenyakkk an... hikhikkk... best sabtu tuh... cuti aku x boring r.. mule2 boring skit.. sbb duk umh xuat ape kot.. huhuuhu...


 ahad... g swimming ngan my siblings ! mang layan... si kecik si aman tuh... mang gile air... hehehe.. mandi kat tempat budak2 xmo.. nk mandi kolam owg besar jerk.. ishhh.. lenguh ktowg pegang die jerk.. hehehee.. tp best.. epi tgok aman epi sgt.. tp mang nakal n manje gile.. bwk g giant, sume bende die nak.. meraung2.. haiiii lah aman.. mang mencabar kewibawaan aku sebagai kakak betul.. nk tengok aku garang ke tak, mnag aku kontrol jerk, beli jerk ape die nak.. sampai dlm kete, haaaa amekkk ko... dushhh dushhh dushhh kene ngan aku.. wakakakaa.. jahat x?? hehehe.. xder lah, xder makne aku nk pkul die.. aku an baekkk.. hahahhahahaha.. sekali skal kot.. bia r.. budak2.. tp lau selalu camtuh, mang aku pening nk layan...
**ape pun... mang fun jumaat, sabtu ahad.. cuti yg x membosankan...
tp arinih, ati aku mang manyak senang wooooo.... ntah.. xtau nape... tp mlm td susah nk tdo.. kul 10 aku dah tergolek kat katil, tp kul 3pg bau aku bley tido... nape erk... aku heran.. teringat2 aku citer pocong yg berkeliaran kat rembau tuh... hehehehe.. mane tau, tbe2 dah sampai seremban ke kan... tuh aku xley tido kot.. huhuu..halohaaaaaa;) penat r type..:) bye...

No comments:

Post a Comment