Wednesday, August 10, 2011

SHE bukan yg terbaik. mekasih.

SATU. lg cerita yg xbest aku dengar today . she just wants to show her power ! bukan besar mane pun. susah nak respect dia kalau dia did not know how to respect others. kesian. maybe aku over kot . sepatutnya aku buat xtau je dengan hal die. tapi kan aku penah ckp jgn sampai ganggu n kacau aku. ape she think?? hebat? power? busy women? come on lah cik bedahhhh oiiii !! hahaha, what the stupid things u do in ur room sampai bz sgt? byk keje hang sebab u lah !! xpandai manage ke? so lawakkk ar. ape pun. aku telah dinasihat kan untuk mendiamkan diri n jgn membenci org. OMG. mcm mane kalau org cari masalah ngan aku? aku bkn boley sbr sgt.
ok. To She :- u boleh berdrama with orang atasan n try cari n menyalahkan orang bawahan. tapi ALLAH swt knows everything what hapen. do not show your greatness yang sangat2 STUPID itu. OMG. aku terlebih sudah.
inikah hasil kerja anda di atas DEGREE yg anda ambil tuh?? sungguh memalukan. u myb be a good student dulu. but not a good employee.. ohhhhh. bye.sekian.


MEMALUKAN.
** aku sedang cube memaafkan setiap apa kesilapan bodoh yang dia lakukan. 

2 comments:

  1. lebih baik kita memaafkan kesilapan bodohnya itu daripada kita menjadi bodoh sepertinya...

    ReplyDelete