Friday, May 20, 2011

untuk beeeee:)

harinie, aku bosan lg... b keje sampai malam. b ckp b g cari duit.. lau xcari duit lebey cmne nk jage aku... hahhahahaha... tp siyes, aku hari2 dok umh sorang2 sampai lah mlm haaa, aku blek keje kul 5.. bosan lah... lepas b balek je, b dah penat, aku pun dah antok, ktwg trus tido... bsok bgn trus g keje... g keje asing2... nmpak mcm ktwg mcm xder time nk borak sesame kan?? tp b rajin tepon aku time waktu keje, tnyer aku mcm2.... enset dan fb lah menjadi penghubung n perapat ktowg... so, time sabtu ahad pun b keje... sdey aku.. tp aku pham keje die... cari duit ann..:) tp bile b cuti je... b akan abeskan mase ngan aku 24 hour... die xkan bg sesape ganggu aku ngan b.... b mang romantik... ader ke lelaki kat luar sane yg mcm b??? mungkin xder... n mang xder lah.. b sorang jerk dlm dunia nie yg mcm b,,,, aku xpenah bosan ngan b.. b mang lelaki yg selame nie aku cari. aku xkesah lau b keje 24 jam pun xder mase ngan aku pun. sebab aku paham. keje tuh kewajipan.. xkeje xder duit.. xder duit xder lah kehidupan.... tp yg buat aku tol2 sayang n respect b, b sgt BERTANGGUNGJAWAB..... b tau die selalu busy.... selau balek lambat... sabtu ahad keje,  tp sikap b yg bertanggungjawab romantik n baik hati buat aku tersentuh n sgt menyanginya.. mulut aku xpenah lekang puji b... sebab b berhak dapat pujian tuh... lau lah sesape nk kcari laki buat suami... cari mcm b aku nie... b mang xsame ngan lelaki2 len yg aku kenal.. kater org nk cari suami cari yg betul2 sayang kite.... bukannyer kite yg terlebey sayng die,, nnt kiter merana.. aku dah jumpe orang tuh... orang tuh mang b... aku harap b akan selame2nye mcm nie n perhubungan nie akan trus kekal sampai akhir hayat... last.., b mang xder PENGGANTI..... even andaikata jodoh xpanjang, xder lelaki len yg mampu wat aku jatuh cinta lg.. sebab jiwa aku hanya ada b.. NOR AZIZI... buat selamanya....YA ALLAH, panjangkan hubungan ini sampai keakhir hayat kami....amin...

p/s untuk beee : bb, balek cepat eyh... ayg rindu bee lah.. nk peluk..:) muahhh

1 comment:

  1. saya doakan yg terbaik utk awak berdua......

    ReplyDelete