Wednesday, May 4, 2011

semalam punyer cite..

harini aku der mud nk jenguk blog... jap eyh blog, aku kasi update jap, aku tgah rest jap nie.. hari keje berjln dgn lancar.. bos aku dah ader.. ahaksss..poyo nyer ayat aku....
   *semalam aku g men badminton ngan b.... semalam b xder ot.. saje jer die xnk ot, mlm ktowg g men badminton ngan budak2 unit akum opis.. dah 3 bulan aku xpegang raket.. agak pancit aku mlm td.. huhuhu... tp mang best...  sportingnye b aku... aku ader skit ar imprve an.... hehe, balek dr men badminton, ktowg da mcm ape ntah, tp stil lepak tengok tb dlu.. citer best, lelame tertido... penat sehh... lenguh n sakit2 badan, minggu lepas kerap sgt aku bersukan .. n aku xder rest, maun xpancit ann... pagi td, punyer lah liat aku nk bgn... jam dah berkali2 menjerit kat telinga aku, tp aku ley wat xtau jerk.. mang xley nk bgn beb.. ntah ape gam yg melekat kat mater aku ntah, b kejut aku pun, aku wat xtau jerk, last b bgn dlu... tp aku berebut nk mandi dlu.. hahahaha,,,, sian b.. selalu sgt mengalah dengan aku.. sory b.. no brkfst today okeyh, sebab kiter dua dah terlewat bgn kul 7.15... seb bek jalan xjem pg td... sempat sampai opis....:)) aper pun, harinie, mud aku masih lg ok stakat nie haaa.... blom ader yang try cari masalh dengan aku... eeeehaaaa... :)
  ok2, aku nk sambung kejer nie, keje manyak.. td aku rest jerk jap.. ok bye, askum...:)


 " saya sayanggggggg awakkk.. muahhh !!"
p/s  : cuci makeup sebelum tido.. lau x muke rosak.. ahaksssss

No comments:

Post a Comment