Monday, May 23, 2011

mood yang xde.mekaseh.


moning blog.........
 hari nie aku g kje ngan moood yg sgt kureng... al maklum lah aku dah cuti 2 hari, hari senin mang hari plg mls... tp xjugak.. selalu hari senin aku der semangat skit nk kejer, tp hari nie mang out... keje mang byk.. melambak.. buley dikaterkan make sure this week sume kene setel.. tp aku dgn hati yg xbape best, jiwa yg kosong masuk keje trus men game.. game .. game n game..... sampai kul 10.30 aku men game.. sampai aku lupe brkfst.. hahahahhaa... seb bek bos xpasan aku men game.. lau x, mati aku !!! abes men game trus aku jenguk kau wahai BLOG!! HEHEHE... arap-arap lepas lunch nnt mood aku dtg blek nk siapkan sume kejer tertunggak nie....

  nganTOKKKKK ar... aku nk tido,... skit punyer payah aku nk bgn pg td... cuti sabtu ahad hari tuh, aku bgn mang lamabt.. selagi x pukul 10 aku ngan b mang xbgn... opsss, hari sabtu harituh je aku bgn awal, sbb b g keje... tp ahad. aku ngan b bgn tido kul 11.30... mang gile itu bukan tido.. tp MEMBUTAA TAK HINGAT DUNIAA!!!! hahahaha.... tp pas bgn mang best.... b tolong aku kemas umh... tolong aku masak... yesss!! akhirnya b dah pandai masak.. wakakaka.. asal aku ke dapur je, b mesti ke dapur gak... tolong aku itu ini... last2 b dah pandai dah..... dlu mule2 kawen, aku sorang je kemas umh.... tp sejak sebulan nie, bile b nmpak aku start kemas umh, b mesti trus tolong aku kemas.... tibe je b brubah camtuh.. gud lah annn.. xder lah aku penat sgt... semalam sehari suntuk b ngan aku kemas umh.. mcm lah umh tuh bersepah sgt... hahaha... xder lh... ktowg kemas umh seminggu sekali... hari2 bese, nk kemas dah malas... penat.... tp kan best cuti nie lame skit.. nie cuti 2 hari je... b pulak dpt cuti sehari jer... aduyaiii... xpewlah.... lame2 aku bese lah an....
to beeeee, take care u'r self n work with a sincere heart ok dear !!

  ok... aku nk out, nak g tepon b.... nk ajak lunch tghari nnt... lapa... nk rojakkk.....
urmm
pssst : kesihatan yang x bape nk elok sgt. kene makan byk vitamin.

No comments:

Post a Comment