Monday, October 25, 2010

saya sayang awk !!

alangkah indah nya hidup aku skang..bkan aku nk ckp idup aku dlu xindah.. dlu mang inadah,.. tp skang bertambah2 indah.. kehadiran 'nor azizi bin mohd noor' mang merubah kan segala2 nya..  aku sgt bhgia.. ingat dlu mule2 aku jumpe 1st time ngan die time kursus form 4.. time tuh budak2 kan b.. tp b dah suke kat ayg.. hehehe.. sian b, ayg buat xlayan... hehhe.. tp ayg mang dah suke b pun time tuh.. cinta budak2.. time form 4.. hehehe.. tp best time tuh.. tp pas abes form 5, ayg trus lari dr idup b trus.. g belayar ke kl.. tgl lah b sorg2 kat seremban.. sian b..=( tp bukan slh ayg lah.. slh famili org r.... hahahhaaa.. die yg anta blaja jauh2.. n kong2 lebey2 .. hehehehe.. xbg campur sgt budak seremban.. werkk..
then, b ngan idup b.. ayg ngan idup ayag.. ntah ape jadi dah sepanjang kiter xjumpe kan.. sepanjang kiter lost contact selama 5 tahun! fuhh.. lame gak tuh... then after five years, we meet again!!! kan syg.. tp time tuh sume dah brubah.. b ader idup b.. ayg ader idup ayg..  mang mule2 jumpe tuh, xnak pun kat b.. mybe kiter akan jd kawan jerk sampai bile2.. tp b....................:( nape kamu alwez dekat ngan sayaaaaa!! kamu berkorban ape sajer.. kamu sgt baik hati, pandai amek hati ayg.. kamu tinggalkan segalanyer untuk bersama ayg.. apa ader kat ayg?? tp mang ayg xley tipu dri sendiri.. time tuh mang perasaan cinta dah kembali kat b... cinta dlu kembali pulang... you are my first love!! kamu pun same... kamu alwez ckp, ayg cinta pertama b!! pastuh.... b cari org len kan.. hahaha.. xpe lah.. masing2 ader kisah idup masing2.. ayg xnak amek tau, n xperlu ayg amek tau.. b yg pilih untuk idup ngan ayg.. n ayg yg pilih tok idup ngan b.. bak kater b lah kan.. mane mungkin b akan lepaskan ayg untuk kedua kali nya kan!! now, i have proven!! ayg x pegi lg dr idup b.. ayg xkan tinggalkan b lg.. kiter dua dah janji kan.. tuk lupekan sume kisah idup kiter tuk trus idup bersama... luv u so much syg.. sbb hampir setiap maser b akan ckp kat ayg, yg b sygkan ayg sgt.. kamu mang sorang lelaki yg romantik!!! =)

2 comments:

  1. btemu,bpisah n bla btemu smula,sguh x sgka pjemuaan u all yg trakhir ni mjdi detik bhgia in your life..really proud of u.gambate..!!

    ReplyDelete
  2. tq bg yg mengomen... i pun xsangka... hehhee.. btw tq ok... saya sayang kehidupan saya...

    ReplyDelete