Wednesday, May 19, 2010

::suke pun ade::

azizi : ayg tuh fisrt love b tau.. ingat..
ina : ye b... ayg tau k..  hehehe..
------------------------------------------
hehehe.. aku suke ayat nih.. aku kenal azizi nih since form4 lg.. mang aku suker dier dlu... dier syg aku dlu.. tp, ktowg terpisah.. cehhhwahhh.. hahahahaha.. aku fly ke kl.. study saner.. masing2 wat hal masing2.. aku ngan idup aku, dier ngan idup dier.. then, tahun 2009, aku jumpe azizi blek.. hikhikhikk.. cinta yg dlu kembali pulang.. huhuhuhu.. mule jumpe dier, mang nk kwn jerk.. tp, aku xpat tipu dri aku, aku syg dier.. last2.. dier tinggal kan idup dier yg lepas, untuk aku.. aku lak tinggalkan idup aku yg lepas gak untuk dier.. aku sayanggggggg dier sgt.. dier romantik giler.. penyayang.. caring sgt2.. PENYABAR.. tu plg wat aku syg dier.. dier sgt2 penyabar ngan kerenah aku.. aku admit, aku nih ego xbertempat.. panas baran.. tp, dier tahan jerk.. alwez, lembutkan aku.. aku pun xtau naper dier syg sgt kat aku.. dier pilih untuk idup ngan aku.. smalam b ajak tunang.. hikhikhikhik.. doa2kan lah ey.. xder aral melintang, this year tunang.. hehehee.. dah besar rupenyew aku nih.. klaka pulak raser,, dlu raser nk enjoy jerk.. raser kecik jerk lg.. hehehehe... i know everythings kisah idup azizi dlu.. but i dont care.. xde manusia yg idup nyew sempurna.. die mang nakal dlu.. pening aku ngan kisah2 idup dier dlu..aku mang bukan sowg pemaaf, tp, aku ley pk.. dier sanggup berubah untuk aku.. he change a lot.. tuh aku syg dier tuh.. heheheheehe.. nobody can replace dier lg..  ari2 aku ajak dier gado.. tp ari2 gak r dier lembut, pujuk aku, layan kerenah aku.. adooiiiii bb,, ayg janji k, ayg pun akan berubah gak k.. hikhikhikk..:) mmuahhhhh

***loveUalotAzizi***

No comments:

Post a Comment