Wednesday, May 26, 2010

::hangin SATU badan::

;bapak stress aku smlm.... pale aku trus pecah... xley nk digambarkan cmner pale aku saket sgt2.. sbb stress yg teramat sgt!!!!! yg bapak aku 1 hal.. yg mak aku 1 hal.. adk2 aku 1 hal.. lame2 mati tekanan aku nih haaa.... ermmm,, bapak aku membebel 24jam.. ntah ape dier bebel pun aku xtau.. syok sendri.. hahaha.. yg tension, aku yg mendengar.. poning! time aku tgah tension2 nih lah aku kener kehulur kehilir, nk ikutkan pale adk2 aku tuh haaaaa... tension gua.. ponek... drive xbenti2.. kjap saner, kejap sni.. hal drive pun satu hal.. owg2 nih, lau bwk keter stakat nk mkn hanginnnnnn xpyh bwk kat jln rayer.. g bwk keter kat zoo.. mcm nk tgok binatang bersiar2.. lembab!! bertambah2 tekanan aku... ngan jln jem lg... pening2 aku nih, aku kener pulak g bank in duit kat adk aku sowg kat kl tuh haaaa.. nk pinjam duit konon... nk duit x nyempat2... bile aku dah duk beratur kat mesin cash deposit tuh... dah r punyew ramai owg.. aku sabar lg.. beratur jew.. cool down skit kunun... tp, tup2, sampai time aku,, ley pulak out of service!!! sengettttt betul.. jgn ckp r tension aku dah tahap dewa dah tuh.. trus paler aku jemm.. saket sgt!!!!! dekat 40 minit aku beratur... last2 penyudah nyew??? ermm,, yg adk aku tuh,,, ingat aku tipu agak nyew.. maaf lah aku nk g cari bank lain nk bank in lg.. aku pun dew gak tahap2 kesabaran nyew.. balek umh, tgok muke bapak aku yg mcm ape pun aku xtau dah.. stressss.. stresss...masak lg tuk si gg... kemas umh lg.. ermm.. xder lah aku nk beranak ramai2 besok dew... poning pale den...!! penamat nyew.. aku telan panadol berbiji2....
** arinih aku bangun tido... fuhh lega.. ilang stress aku yg semalam... alhamdulillah.. g keejer cam beser,, lepas 2 ari mc,, demam n stressss.... hehehe

No comments:

Post a Comment