Wednesday, October 5, 2011

lame menyepi...

uitt ! hampir 2 bulan aku xbukak2 blog nie. rase malas nk jejak ko blog. bukan blog je, fb pun aku malas nk update ke ape.. mcm xder mood nk tengok kisah2 orang len n update status sendiri.. aku lagi seronok melalui kehidupan aku seperti biasa yang xde ape lebih membahgiakan aku melainkan berada di sekeliling orang2 yang tersangat menyayangi aku... terutama hubby aku. xde ape yg dapat menyenangkan dan mengembirakan aku melainkan mendapat sepenuh kasih sayang dan segala perhatian dari suami sendiri n family2 aku yang len.. cukuplah sekadar aku,hubby, rakan2 rapatku dan family yg terapat ngan aku berkongsi segala suka duka dan kebahgian aku yang selama ini dorang berikan.. 
terasa diri semakin bahagia, tenang, aman, xdapat nk gambarkan kebahgian yang ALLAH swt berikan padaku ketika ini. memiliki seorang suami yang cukup memberikan perhatian dan kasih sayang dan memiliki keluarga yang cukup prihatin tentang aku kesihatan aku dan harian aku.. aku teramat2 sayang mereka semua. 
last week bezday aku, ----->>> mang gembira xterkata. thanks to rakan2 yang wish n mendoakan aku. paling2 big thanks to my hubby for d' present n sume2 yang b bagi ar.. RAHSIA ok.. gambar pun aku xmo upload... sebab da RAHSIA.. hehe.. n my famliy also. mak ayah n adik2 ku yg lain.. korang mang best.. xder ape yang membahgiakan diri aku ni lg melainkan diri sentiase diingati dan dihargai... untuk orang2 yang sangat rapat ngan aku yang buat2 lupe my besday tuh yang buat2 lupe wish tuh, buat2 lupe xnmpak aku, buat2 senyum ngan aku, buat2 xnmpk aku, buat2 xpandang aku,buat2 xnak ckp ngan aku,  mcm 2 buat lah... xpe.... aku xkisah... bukan ape2 pun... korang berhak nk buat ape pun... hak korang.. xrugi ape pun, aku masih ade ramai lg yang sayangkan aku dan menghargai aku.. 
to my baby dalam perut nie... thank jugak bg kerjasama yang baik selama 5 bulan dalam perut umi nih okeyh.. xder alahan yang teruk... so far sume ok.. cume skang terase baby sikit agresif asek gerak n gerak.. sikit senak n ngilu... tapi itu yang mebuatkan aku cukup n cukup bahagia... bila ade nyawa lain yang sedang aku jage n kandung. mang hepy perasaan tuh, xdpt nk gambar.. papa baby pun asek ckp ngan baby je kan.. suke sangat... harap2 another 4 months, baby sentiasa bagi kerjasama kat umi lagi eyh... selalu dengar cakap papa tuh tauuu !  jangan nakal2 dalam perut tuh... makan je ape yg umi makan k.. hehehehehe... xmo memilih sangat.. heheehhehee... 
semalam g checkup, xpasal2 kene marah lagi ngan doktor.. aiyoooo ! bosan mcm ni.. mana lah aku tau darah aku xcukup.. below then 9 ! aku makan je ubat daging ikan sume... tapi mane aku tau mane darah aku g...  bulan lepas kene marah berat xnaik... bulan nie kene marah darah turun medadak.. bulan depan ape lagi??? da ar, xpasal2 kene minum air gula yang sangat2 ntah ape2 raser.. aku mane suke makan bende2 yang manis.. coklat pun aku xsuke ie kan air gula yang ntah brape tan dibubuhnyer.. muntah aku 1st time minum semalam.. aku kene minum jugak sebab sejarah family aku ade yang kene kencing manis.. tapi aku mane ader kencing manis. emmm, untuk pencegahan katenye... adoyaiiii... meloyakan... xpasal2 kene amek darah byk kali.. tapi ape2 pun baby sihat n normal....
seronok bile tengok imej baby yg doktor scan semalam.. alhamdulillah..baby semakin besar... lagi 4 bulan?? kejap je raser.. kadang2 raser debar2, kadang2 raser xsabar sangat, kadang2 raser cepatnye mase berlalu, kadang2 raser, cepat lah bulan 2... ape2 aku bersykur kat ALLAH swt yang memberikan rezeki sebesar ini pada hambamu ini.. yang memberikan aku segala kebaghian di dunia ni memberikan aku orang2 yang cukup menghargai aku dan meyayangi ku .. dan diatas rezeki yang tidak pernah putus diberikan... amin..

No comments:

Post a Comment